Home
Dit zijn wij
Blogs
Vacatures
Marketing Manager
Accountmanager marketing
Contact
Home
Dit zijn wij
Blogs
Vacatures
Marketing Manager
Accountmanager marketing
Contact
Onze Blogs
SGNM nieuws
View all
Category one
Category two
Category three
Category four
2023
Geen oceaan, geen zwembad, maar een kinderbadje: met deze 6 tips vind jij de juiste insteek voor jouw content
Door
Muriël Baack
•
Omnichannel Marketeer
Geen oceaan, zelfs geen zwembad, maar een kinderbadje: waar heb je het over? Ik snap dat je je dat afvraagt. Geen zorgen, het wordt snel duidelijk. Dit is namelijk tip 5 in een lijstje met 6 superhandige tips voor contentmarketing. Dus houd nog even vol of scroll vast door naar onder. Niemand die het ziet. Zet je de tips uit dit artikel in, dan lukt het jou om de juiste insteek voor jouw content te vinden.
Lees bericht ->
2023
Omzet verhogen? Zorg voor een herkenbare tone of voice
Door
SGNM
•
Omnichannel Marketingbureau
Op welke manier communiceert jouw organisatie met jullie doelgroep? Is de schrijfstijl formeel of juist informeel? Spreken jullie hen aan met je of met u? En: doe je dat overal, via alle kanalen die jullie gebruiken? Of zit daar nogal eens verschil in? Een duidelijke tone of voice, die door iedereen die namens je organisatie communiceert consequent wordt gebruikt, is een essentieel onderdeel van je (content)marketingstrategie.
Lees bericht ->
2023
Webshop verbeteren: deze 9 tips voor webshopoptimalisatie wil je niet missen! (deel 2)
Door
Vito Eikholt
•
Data-analist
Je webshop optimaliseren, hoe pak je dat aan? In het eerste deel van deze reeks tips ontdekte je al de eerste 3 belangrijke tips (sitenavigatie, betrouwbaarheid & transparantie). In dit artikel gaan we kijken naar 3 nieuwe tips om over webshops verbeteren om die van jou nóg succesvoller te maken, waarbij deze keer de focus ligt op de leesbaarheid en het gebruiksgemak van de webshop.
Lees bericht ->
2023
6 tips over hoe je jouw website beter vindbaar maakt in zoekmachines
Door
Jelle Scheuter
•
SEO en UX Specialist
Stel: je wilt iets weten. Of dat nu is hoe lang je broccoli moet koken, waar je een auto kunt huren of hoe je een muizenval maakt. Waarschijnlijk ga je om het antwoord te vinden naar Google. De kans is groot (zelfs heel erg groot) dat je dan niet verder kijkt dan de resultaten op de eerste pagina. Daar ben je niet alleen in. Ruim 75% van de zoekers gaat niet verder dan die eerste pagina. Dan is het dus voor een bedrijf ontzettend belangrijk om op die eerste pagina terecht te komen! Hoe je dat voor elkaar krijgt? Ik heb een aantal belangrijke tips voor je op een rijtje gezet.
Lees bericht ->
2023
Omnichannel marketingmythes: geloof jij ze nog?
Door
Sasja Knaven
•
Team Lead Marketing
Omnichannel is niet meer de toekomst van marketing, het is ondertussen ook het heden. Daarom is het ontzettend belangrijk dat jij met jouw bedrijf met omnichannel aan de slag gaat. Maar voor omnichannel succes is het dan natuurlijk wel belangrijk dat je goed weet wat omnichannel precies is. Er bestaan nog veel misverstanden over, die ik graag de wereld uit help.
Lees bericht ->
2023
Dit is hoe drive-thru loyaliteit en beloningen verandert met omnichannel
Door
Arie van Loopik
•
Managing Director
Hoe vaak ben jij tijdens de coronacrisis langs de McDrive gereden? Meer consumenten kiezen voor de drive-thru tijdens de aanhoudende gezondheidscrisis als een veilige, gemakkelijke manier om maaltijden te bestellen en op te halen. Fastfoodbedrijven worden steeds creatiever in het verbeteren van hun drive-thru-ervaringen dankzij omnichannel loyaliteitsprogramma's.
Lees bericht ->
Previous
Op zoek naar meer?
Laad meer berichten