Home
Dit zijn wij
Blogs
Vacatures
Marketing Manager
Accountmanager marketing
Contact
Home
Dit zijn wij
Blogs
Vacatures
Marketing Manager
Accountmanager marketing
Contact
Onze Blogs
SGNM nieuws
View all
Category one
Category two
Category three
Category four
2023
Een toptip voor knallende content: rijmen maar!
Door
SGNM
•
Omnichannel Marketingbureau
“Heerlijk, helder, Heineken.” Deze slogan heb je vast eerder gehoord. Klinkt lekker, toch? Als de bedenkers er “Lekker, fris, Heineken” van hadden gemaakt, was het een stuk minder goed blijven hangen. De kracht van deze zin zit namelijk in de alliteratie: drie woorden met een H achter elkaar.
Lees bericht ->
2023
Omnichannel: betekenis, kanalen en meer
Door
Sten Knaven
•
Director Sales & Marketing
Omnichannel is de toekomst van marketing. Steeds meer bedrijven werken omnichannel, maar nog lang niet iedereen heeft de overstap gemaakt. Logisch, want er bestaat nog veel onduidelijkheid over. Zo zou omnichannel marketing alleen voor retail interessant zijn, of veel te ingewikkeld zijn. Daar is gelukkig niets van waar. We leggen je uit wat voor betekenis omnichannel marketing heeft, geven je tips om zelf te starten en meer. Met andere woorden: alles wat je moet weten over omnichannel marketing!
Lees bericht ->
2023
Een contentmarketingtip voor iedereen die bang is om te beginnen
Door
SGNM
•
Omnichannel Marketingbureau
Every first draft is perfect because all the first draft has to do is exist. It's perfect in its existence. The only way it could be imperfect would be to not exist.
Lees bericht ->
2023
5 dimensies waar retailbedrijven op kunnen focussen om een omnichannel ervaring aan te bieden
Door
Arie van Loopik
•
Managing Director
Dat personalisatie tegenwoordig een must is om tussen de concurrentie op te vallen spreekt voor zich. Welke dimensies spelen een belangrijke rol bij een omnichannel ervaring in de retail?
Lees bericht ->
2023
Organische posts en adverteren op TikTok: dit zijn de mogelijkheden!
Door
SGNM
•
Omnichannel Marketingbureau
Vorige week heb je kunnen lezen over 3 redenen waarom ook b2b nu zou moeten inzetten op TikTok-marketing. In dat artikel las je wat TikTok is en waarom TikTok-marketing interessant is voor b2b. Nu duiken we er wat dieper in. Ben jij benieuwd naar de manieren waarop jij kunt adverteren op TikTok? Lees dan nu verder!
Lees bericht ->
2023
Je doelgroep bereiken - hoe pak je dat aan?
Door
Sasja Knaven
•
Team Lead Marketing
SEO, SEA, vakbladen, Youtube, Google Ads, magazines, e-mailmarketing, radio… Er zijn zoveel manieren om je doelgroep te bereiken! Wat is nou de juiste manier om dit te doen? De juiste aanpak verschilt bij elk bedrijf, omdat elk bedrijf een andere doelgroep heeft. Hoe dat precies zit? Dat ontdek je in dit artikel.
Lees bericht ->
Op zoek naar meer?
Laad meer berichten