Dat medewerkers belangrijk zijn voor jouw bedrijf is natuurlijk niets nieuws. Uiteindelijk spelen jouw medewerkers een belangrijke rol bij het behalen van jouw customer succes. Zij zijn immers degene die zorgen voor jouw resultaten.
Het antwoord is ja! Dat medewerkers belangrijk zijn voor jouw bedrijf is natuurlijk niets nieuws. Uiteindelijk spelen jouw medewerkers een belangrijke rol bij het behalen van jouw customer succes. Zij zijn immers degenen die zorgen voor jouw resultaten. Hierbij gaat het niet alleen om de klantenservice-medewerkers maar om alle medewerkers binnen je bedrijf.Goede employee experience maakt het mogelijk om uit te blinken in je customer experience. Tevreden medewerkers dragen die tevredenheid uit in het werk dat zij doen. Daarom is het belangrijk om hier veel aandacht aan te besteden. Wat je kan doen? Stel je medewerkers centraal door hun kennis te vergroten en vaardigheden te blijven ontwikkelen. Persoonlijke ontwikkeling zorgt ervoor dat medewerkers gelukkig zijn op het werk en ook betrokken zijn bij de organisatie.Zoals Simon Sinek zegt: “Klanten zullen nooit van een organisatie houden als medewerkers dat niet eerst doen.”
Benieuwd hoe dit gaat bij de nieuwe generatie medewerkers? Lees artikel van CustomerTalk hier.
Blijf op de hoogte van belangrijke onderwerpen met inzichten uit onze onderzoeken en ervaringen.