SGNM
SGNM
Door
SGNM
Omnichannel Marketingbureau
Geplaatst op
10/2019
Leestijd
3 minuten
Categorieën
Blog
Omnichannel
Nieuws
Door
SGNM
Omnichannel Marketingbureau
Geplaatst op
10/2019
Leestijd
3 minuten
Categorieën
Blog
Omnichannel
Nieuws

Waarom je geen succes boekt met contentmarketing

Bloed, zweet en tranen in je contentmarketing gegoten, maar geen resultaten behaald? Dan kun je twee dingen doen: de handdoek in de ring gooien of een verbeterslag maken.

Bloed, zweet en tranen in je contentmarketing gegoten, maar geen resultaten behaald? Dan kun je twee dingen doen: de handdoek in de ring gooien of een verbeterslag maken.

Opgeven is natuurlijk zonde! En het maken van goede content en resultaten behalen met je contentmarketing is zeker wel haalbaar, ook voor jou - als je het maar goed doet. In een recent op practicalcommerce.com verschenen artikel zijn de mogelijke redenen voor het uitblijven van succes op een rijtje gezet.

Misschien, zo suggereert de schrijver, heb je niet genoeg geduld: contentmarketing is een langetermijn-effort. Het opbouwen van een relatie met je lezers kost tijd en het behalen van resultaten dus ook. Daarnaast heb je een contentmarketingstrategie nodig; daarmee bepaal je je beoogde resultaten en de manieren waarop je die wilt bereiken. Heb je die strategie niet, dan kun je eventueel wel behaalde resultaten ook niet op de juiste manier inschatten en waarderen. Misschien is het behaalde resultaat binnen die contentstrategie namelijk al wel goed!

Benieuwd welke mogelijkheden het artikel nog meer benoemt? Je leest het hele stuk hier: https://bit.ly/2nuTDKA

Download onze brochure om meer te weten over onze marketing­dienstverlening

Naam
Telefoon
E-mailadres
Dank je! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Download hier de brochure
Oeps! Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier. Probeer het handmatig via: info@sgnm.nl
SGNM kantoorruimte met medewerkers
Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op ‘Oké’ om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies en gebruiken we technieken die daarop lijken. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina.