Bloed, zweet en tranen in je contentmarketing gegoten, maar geen resultaten behaald? Dan kun je twee dingen doen: de handdoek in de ring gooien of een verbeterslag maken.
Bloed, zweet en tranen in je contentmarketing gegoten, maar geen resultaten behaald? Dan kun je twee dingen doen: de handdoek in de ring gooien of een verbeterslag maken.
Opgeven is natuurlijk zonde! En het maken van goede content en resultaten behalen met je contentmarketing is zeker wel haalbaar, ook voor jou - als je het maar goed doet. In een recent op practicalcommerce.com verschenen artikel zijn de mogelijke redenen voor het uitblijven van succes op een rijtje gezet.
Misschien, zo suggereert de schrijver, heb je niet genoeg geduld: contentmarketing is een langetermijn-effort. Het opbouwen van een relatie met je lezers kost tijd en het behalen van resultaten dus ook. Daarnaast heb je een contentmarketingstrategie nodig; daarmee bepaal je je beoogde resultaten en de manieren waarop je die wilt bereiken. Heb je die strategie niet, dan kun je eventueel wel behaalde resultaten ook niet op de juiste manier inschatten en waarderen. Misschien is het behaalde resultaat binnen die contentstrategie namelijk al wel goed!
Benieuwd welke mogelijkheden het artikel nog meer benoemt? Je leest het hele stuk hier: https://bit.ly/2nuTDKA
Blijf op de hoogte van belangrijke onderwerpen met inzichten uit onze onderzoeken en ervaringen.